Výhody profese řidiče

Finanční podmínky

  • pro nové řidiče, mechaniky, autoelektrikáře s praxí náborový příspěvek 24.000 Kč
  • průměrná výše mzdy řidičů 35.000 Kč
  • tuzemské stravné ve výši až 2.000 Kč/měsíc (tuzemské stravné poskytujeme v maximální výši povolené legislativou)
  • zahraniční stravné ve výši až 20.000 Kč/měsíc
  • výplata mzdy vždy ve výplatním termínu
  • všechny složky mzdy na výplatní pásce

Výhody profese řidiče

  • pestrá práce
  • kontakt s novými lidmi
  • odlišné trasy a poznávání nových míst
  • možnost různého rozvržení pracovní doby
  • vyšší mzda než ve většině továren
  • možnost přivýdělku při práci přesčas

Vybavení pro naše řidiče zdarma

Řidič autobusu                                                                                              
- obuv letní i zimní, košile, polokošile, vesty, kalhoty, svetry, bundy, zimní bundy              Řidič nákladního vozu                                                                                       
- obuv letní i zimní, kalhoty, montérky, trika, mikiny, bundy, reflexní zateplené bundy, kšiltovky                                   
Všem našim řidičům                                                                                   
ochranné pracovní pomůcky a nápoje

Technické vybavení včera a dnes

Nároky na přepravu osob se za posledních 30 let zásadně změnily. Z pohledu řidiče současného autobusu je obsluha vozidla skoro srovnatelná s osobním vozem. My obdivujeme historii stejně tak jako moderní techniku. Ve vlastní sbírce máme řadu pěkných historických vozů.

Autobus Karosa ŠL 11

v provozu v letech: 1970 - 1981

Karosa ŠL 11 (Škoda linkový – označení Škoda pochází od výrobce motorů pro celou řadu Š od Karosy, číslice 11 označuje délku vozidla) je standardně dvounápravový autobus, který konstrukčně vychází z městského provedené ŠM 11. Vůz má samonosnou karoserii panelové konstrukce, motor je umístěný mezi nápravami pod vozovou skříní a je vybaven mechanickou převodovkou.

Karoserie je dvoudveřová. První dveře se nacházejí ještě před přední nápravou, zadné dveře jsou pak umístěny uprostřed bočnice, oboje trojkřídlové skládací dveře jsou ovládány pneumatickým řídičem. Sedadla pro cestující jsou v rozmístění 2+2 po celé délce vozu. Vozidlo ve sbírce ZDAR, a.s.

Technické parametry:
  • výkon: 154,4 kW
  • délká: 11095 mm
  • šířka: 2500 mm
  • výška: 2985 mm
  • počet míst k sezení: 45