Výhody profese řidiče

Finanční podmínky
- pro nové řidiče, mechaniky, autoelektrikáře s praxí náborový příspěvek 24.000 Kč
- průměrná výše mzdy řidičů 35.000 Kč
- tuzemské stravné ve výši až 2.000 Kč/měsíc (tuzemské stravné poskytujeme v maximální výši povolené legislativou)
- zahraniční stravné ve výši až 20.000 Kč/měsíc
- výplata mzdy vždy ve výplatním termínu
- všechny složky mzdy na výplatní pásce
Výhody profese řidiče
- pestrá práce
- kontakt s novými lidmi
- odlišné trasy a poznávání nových míst
- možnost různého rozvržení pracovní doby
- vyšší mzda než ve většině továren
- možnost přivýdělku při práci přesčas

Vybavení pro naše řidiče zdarma
Řidič autobusu
- obuv letní i zimní, košile, polokošile, vesty, kalhoty, svetry, bundy, zimní bundy Řidič nákladního vozu
- obuv letní i zimní, kalhoty, montérky, trika, mikiny, bundy, reflexní zateplené bundy, kšiltovky
Všem našim řidičům
ochranné pracovní pomůcky a nápoje
Technické vybavení včera a dnes
Nároky na přepravu osob se za posledních 30 let zásadně změnily. Z pohledu řidiče současného autobusu je obsluha vozidla skoro srovnatelná s osobním vozem. My obdivujeme historii stejně tak jako moderní techniku. Ve vlastní sbírce máme řadu pěkných historických vozů.
Autobus Karosa ŠL 11
v provozu v letech: 1970 - 1981
Karosa ŠL 11 (Škoda linkový – označení Škoda pochází od výrobce motorů pro celou řadu Š od Karosy, číslice 11 označuje délku vozidla) je standardně dvounápravový autobus, který konstrukčně vychází z městského provedené ŠM 11. Vůz má samonosnou karoserii panelové konstrukce, motor je umístěný mezi nápravami pod vozovou skříní a je vybaven mechanickou převodovkou.
Karoserie je dvoudveřová. První dveře se nacházejí ještě před přední nápravou, zadné dveře jsou pak umístěny uprostřed bočnice, oboje trojkřídlové skládací dveře jsou ovládány pneumatickým řídičem. Sedadla pro cestující jsou v rozmístění 2+2 po celé délce vozu. Vozidlo ve sbírce ZDAR, a.s.
- výkon: 154,4 kW
- délká: 11095 mm
- šířka: 2500 mm
- výška: 2985 mm
- počet míst k sezení: 45

